dijous, 3 de desembre del 2009

I PERQUE NO SÉ

- Perque no estic al mitg del bàltic
- Perque una fines borratxa no m'està cantant el 'paljon onnea'
- Perque no fa fred
- Perque no hi ha cap referència a la neu
- Perque ara sí que tinc temps de dormir
- Perque no puc repartir Dumple ni Salmiaki
- Perque no puc fer estallar botelles de vodka dins de l'autobús
- Perque no puc anar a Alko i que la caixera somriga al vore la meua data de naixement
- Perque no passejo pel carrer mentre la gent me felicite
- Perque no puc sopar a una altra casa pasta amb pimentó
- Perque feia temps que no la veia
- i perque ja se'n ha anat
- Perque feia encara més temps que no el veia
- i perque ja se'n ha anat
- Perque encara que hagem tornat a la rutina, els que estan més prop encara em tracten igual
- Perque m'he de conformar en un preparar un dinar cada sis mesos
- I per què estas deprimit?
- Perque tinc massa tonteria damunt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada