dissabte, 9 de maig del 2009

EN DIRECTE DES DE KENTUCKY

Difícil seria de determinar una (1) data i lloc concreta on la Senyoreta Caroline va coneixer a Charles Joseph, però bé és cert que mantenien una rel·lació cordial que arribava més enllà que les pantalles de televisió.
Tenien l'esplèndida capacitat d'encandil·lar al públic amb metàfores i vivències sobre les seves canviants vides gràcies a l'adquisició de miracolosos productes que transformaven fins la menor espurna de cotidianetat del dia a dia.

La situació crítica en la que es trobaven la desgraciada familia de la protagonista era més que preocupant: una (1) filla anorèxica i amb tendències cortesanes que satisferen els més foscos plaers del millor postor, un (1) marit amb ejaculació precoç i client asidu de clubs de carreteres que solia freqüentar encara que no li venien de pas en els seus que-fers diaris, i un (1) fill en el més alt punt en l'escala de marginació social, tant venerada en els Estats Units (E.E.U.U.).
Però per sort, la benvolguda Caroline sempre acabava trovant especials utencilis amb capacitats quasi-divines que feien que l'espiral d'autodestrucció del decadent sector social al qual pertanyien arribara a una fi, lluny dels cruels moments que feien que la vaixella sobrevolara les figuretes de porcellana del menjador i la Consellera d'assumptes socials es personara cada dos (2) per tres (3) [2x3=6] a la porta de casa per a atendre les trucades dels veïns.

Fins el més ridícul i inanimat objecte tenia aquesta capacitat correctora de conductes, així el SuperSlicer 3000 (tres-mil) va nàixer pels carrers nevats de la ciutat de més enllà del Sud de Karelia, amb una funció més que crear i recrear llesques d'un (1) grossor més ínfim que uns pocs mil·límetres que deixaven amb les boques obertes als presents i permetia hores i hores de fina diversió per a grans i menuts.
La K-Market Taza Mug 2003 (dos-mil tres) va arribar a més cases, pot ser no era ni tant sols bonica, amb una serigrafia d'un elefant amb barret de llana blau coronat per una (1) borla de color roig. Però va tconvencer al màxim client i despres comprador asidu al centre de distribució dins de la regió de Häme.

Poc menys d'un (1) mes més tard, Joseph Charles i Caroline es van reunir de nou per a convencer al públic més difícl al que abans s'havien enfrontat: gent de diferents països desitjava coneixer les amagades i màgiques propietats d'una simple llauna de cervessa, amb la peculiaritat de que aquesta volta la telepromoció no estaria doblada amb veus que no coincidien amb els moviments dels llavis dels ben-plantats presentadors.
Aquest increment de les vendes de la reconeguda marca comercial mai s'haguera aconseguit de no ser per l'oportú, sincer i sempre disposat testimoni de la màxima compradora dels joves presentadors: RoseMary adquiria des de la seva humil casa de Kentucky totes les pertenències que mostrava el televisor per a donar la sempre amable i alabadora opinió des de la seva saleta d'estar, on prenia el té amb les seves amigues del club de lectura.

Ara Charles es troba sol,
sense res nou que poder vendre,
sense productes amb curatives característiques,
sense companyia televisiva.

Ara Charles troba a faltar a Caroline.

2 comentaris: